2013. október 8., kedd

FIRST AWARD

Nagyon szépen köszönöm a díjat, az én drága egyetlenemnek, Florának :)♥



Szabályok:
1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla bejegyzést, és tedd ki a képet! PIPA
2. Őszintén válaszolj a kérdésekre!
3. Összesen öt személynek kell továbbküldeni!
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni!

Válaszok:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek? - Becses nevem Krisztina, de nem szeretem. Becézéseim a Kriszti, a Tina, a Kitty, és öcsémnek a Kittyke. És amit barátnőim találtak ki: Maris, Joli, Ágnes, Füge, Eccavú
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni? - Nagyon sok dalon sírtam már, de nincs olyan, amin mindig sírok.
3. Félsz a sötétben? - Nem, de régen féltem.
4. Szerelmes vagy valakibe? - TITOK :)
5. Mi volt a legcikisebb dolog, ami életedben történt veled? - Mivel köztudottan szerencsétlen vagyok, így elég sok hülye dolog történt már velem.
6. Gondolatban öltél már meg valakit? - Oh, ha te azt tudnád, hogy hány embert ...
7. Szerinted a péntek 13 szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent? - A péntek 13 csak egy nap, ugyan úgy mint a többi.ű
8. Van olyan dolgod, amit még a szüleidnek sem árultál el? - De még mennyi ...
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel? - Nem. Azt hallgatok, amit szeretek, ha nekik nem tetszik, írjanak haza ... Én meg majd elégetem a levelet :>
10. Kiskorodban sírtál, amikor szurit kaptál? - Egy alkalomra emlékszem, akkor nagyon sírtam, de kaptam utána fagyit.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? - Semmit. Ugyan úgy viselkednék, mint eddig :)
12. Szoktál álmodozni? - Kérlek, abból áll az életem.
13. Járnál Chase Crawforddal? - Hát, mit ne mondjak, nem néz ki rosszul :D
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/Lány neveik? - Egyet, vagy kettőt. Rengeteg név van a fejemben. Viktória, Elizabeth, Izabella, Adrienn, Noémi ... Ádám, Kristóf, Áron, Levente ...
15. Adni, vagy kapni jobb? - Én mindkettőt szeretem, de a kapáshoz nem kell túl nagy erőfeszítés x)
16. Titkom? - Khm, azért hívják titoknak, mert nem tud róla senki. Eddig ilyenből csak egy van. A második helyen áll egy, amiről csak egy ember tud :)
17. Bakancslista? - Bulizni Las Vegasban, ordítani az Eiffel-torony tetejéről, delfinekkel úszni (haha, ahhoz meg kell tanulnom úszni), nyitni egy állatmentő, és egy hajléktalansegítő alapítványt, bunjee-jumpingozni, kipróbálni egyszer, hogy milyen légtornásznak lenni ... Hosszú :)

Akiknek küldöm:
Ada
Nessi
Miranda O. Connor
L.T.P.~
Dia



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése