2014. április 20., vasárnap

KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS + SAJÁT VÉLEMÉNY

Hát, sziasztok Drágáim! Elérkezett ez is, még egy történetet befejeztem. Őszintén szólva, nem így terveztem az egészet. Eléggé el lett cseszve. Rövid részek, nagy kihagyások, szerintem menet közben még a sztori is unalmassá vált... Na de mindegy, ezt hagyjuk is. Legyen ennyi a vélemény nyilvánítás.
Ez a bejegyzés inkább rólatok szól. Ugyanis, ha ti nem vagytok, akkor én se tartanék most itt. Igaz, voltak elbizonytalanodások, de miattatok befejeztem.
Szeretném megköszönni nektek a több mint 8000 oldalmegjelenítést, a 62 kommentet, a 23 feliratkozót, és azt a sok pipát! Remélem, hogy a következő blogomnál ezek a számok kicsit többek lesznek, de azért ennek is nagyon örülök. :)
Valamint, ha szeretitek az írásaim, akkor iratkozzatok fel az új blogra.

2 megjegyzés:

  1. OMFG!!!!!!!!!!!! Tudod, te mit hagytál az utolsó résszel bennem? Jobb ha nem is tudod. Egy IZÉ vagy. Érted?! Egy IZÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *értelem felsőfokon*

    VálaszTörlés
  2. Ne haragudj, hogy ilyet kérek, de megkaphatnám annak az e-mail címét, aki azt a plakátot csinálta, ami a chat alatt van? Fontos lenne. Ha elküldöd, a materekus@gmail.com e-mail címre azt nagyon megköszönném.
    Egyébként nagyon tetszett a blog. Főleg azért, mert nem sablon volt.
    Puszi: Réka

    VálaszTörlés