2014. január 7., kedd

CHAPTER TWELVE

Helló-belló! Ne haragudjatok, hogy eddig nem hoztam részt, csak egyszerűen nem volt időm írni. De ígérem, pótlom. Méghozzá minél hamarabb, mert mindjárt félévzárás, és akkor lazíthatok. Szóval ... készülni! :D
A másik. Szerintem a versenyt lezárom, mert az utolsó képet meg se találták. Szóval, mindenki írja, hogy hány pontja van!
Ennyit szerettem volna.

Jó olvasást!

Tina xx


SAMUAL HIGGINS

Minden rendben lesz, ne aggódj! - csengettek fülemben Caren nyugtató szavai. Nagyot sóhajtottam, majd a csengőre tapasztottam az ujjam, és vártam, hogy kinyissák nekem az ajtót.
- Ki az? - hallottam egy megviselt hangot a kaputelefon másik végéről.
- Samual Higgins vagyok. Beszélni szeretnék önnel - mondtam az előre begyakorolt szövegem.
Mi lesz, ha nem enged be? Mi van, ha elküld majd az anyámba? Akkor cseszhetem.
- A rendőrségtől jött?
- Nem. Liam egyik ismerőse vagyok.
- Liamé? - szólalt meg pár perc hallgatás után. Még sose hallottam ennyire fájdalommal, és szenvedéssel teli hangot. Itt valami nincs rendben.
- Igen, az övé. Beengedne? Akkor megbeszélhetnénk.
Nem kaptam választ, csak pityegett a kaputelefon, majd kattant egy nagyot a bejárati ajtó, jelezve, hogy bemehetek. Megnyomtam a vasból készült cuccost, majd bent is voltam a tízemeletes ház bel terében. Pásztáztam az emeleteket, szememmel kerestem, hogy hol nyitják ki az ajtót. Meg is találtam, hogy hova kell menjek, szóval gyorsan felmasíroztam a lépcsőkön, és kopogtattam a félig kitárt barna faajtón.
- Gyere! - hallottam ugyan annak a nőnek a hangját, akivel pár másodperce beszélgettem.
Kinyitottam az ajtót, majd bementem rajta, és körbenéztem. Rendezett lakás volt, kissé lelakott, de attól még a célra tökéletes. 
- Vegyem le a cipőt? - kérdeztem, miközben a lábamhoz hajoltam.
- Nem kell, hagyjad - mondta a nő, majd előjött egy kis helységből.
Valahol már láttam. Biztos. 
Közel léptem hozzá, és kezet nyújtottam neki. Megrázta, de nem mondott semmit, csak visszament oda, ahonnan jött, én pedig követtem.
- Megtudhatom a nevét? - kérdeztem kissé pofátlanul. Zavart, hogy nem mutatkozott be.
- Anne. Anne Payne.
- Örvendek - mondtam, miközben leültem vele szembe. Akkor, jön a kínos csend.
- Miért jött, ha nem a rendőrségtől van? - szegezte nekem a kérdést. Na erre most mit mondjak? Nem akarom neki egyből kinyögni, hogy miért is jöttem.
- Liamet szeretném meglátogatni, de ahogy látom, nincs itthon.
- Már egy ideje nincs - dünnyögte, majd lehajtotta a fejét.
- És nem tud róla semmit? - faggattam. Mindent meg akarok tudni róla!
- Miért érdekli annyira Liam? - mordult fel. Leginkább egy védelmező anya oroszlánra emlékeztetett. - Sose láttam magát. Nem fogok mindent kikotyogni a fiamról!
- A fiáról? - szakadt el nálam a cérni, és felpattantam a székről, az asztalnak támaszkodtam - Mi az, hogy a fiáról? Nem a maga fia! Elragadta egy családtól! Igazán szégyellhetné magát! - vágtam hozzá ingerülten, már minden tisztelet nélkül. Felbaszta az agyam ez a nő.
- Mégis honnan vesz ilyeneket? Takarodjon a házamból! - állt fel ő is, majd az ajtó felé mutatott.
- Addig nem mozdulok egy centit sem, amíg el nem mondja, hogy mi ez az egész! Beszélni akarok Liammel!
- Akkor menjen abba a kicseszett börtönbe! - ordította sírva, miközben tuszkolt az ajtó felé.
Milyen börtön? Mi a fasz?
- Mégis milyen börtönről beszél? - torpantam meg, és a szemébe néztem. A kezembe nyomott egy cetlit, majd kinyomott az ajtón, és rám is csukta. Megnéztem a sárga papírfecnit. Egy cím volt rajta. 
Akkor nyomozzunk!

LIAM PAYNE

Leültettek egy kellemes hangulatú szobába, majd megmondták, hogy várjak, mert mindjárt bejön a látogatóm. Mindent megadtam volna, hogy abban a pillanatban megtudjam, ki is kereshet engem. Elvégre senki nem akar látni. Mindenki azt hiszi, hogy egy gyilkos vagyok. De megértem őket.
Az ajtó újra kinyílt, én pedig egyből felpattantam a székemről izgatottságomban, mire a szoba másik végében lévő gorilla egyből rám vetette magát. A földre taszított, és kezeim hátul összefogta. Izmaim húzódtak, ahogy egyre feljebb, és feljebb helyezte kezeimet.
- Ember, állj már le! - szólaltam meg kicsit erősebb hangnemmel a kelleténél, mikor úgy éreztem már, hogy majd' eltöri a kezem.
- Kuss! - morgott rám, majd kissé jobban a padlóhoz nyomott. Ha nem ezen függene a szabadságom, most tuti, hogy szarrá verném.
Nyugi Liam, nyugi! - suttogta egy belső hang. Nagy levegőket vettem, és próbáltam megszabadulni a felgyülemlő dühtől.
- Liam? - hallottam egy számomra teljesen ismeretlen hangot. De mégis: tele volt kedvességgel, és törődéssel.

6 megjegyzés:

  1. Ááááá ne már itt hagyd abba :D meghalok!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. És miért itt kell abbahagyniiii? Egyet értek Adával!

      Törlés
  3. Én nem ezt tanítottam, hanem azt, hogy vagy 5000 szavasnak kell lennie egy résznek, és hogy nem a legizgisebb résznél kell abba hagyni. Amúgy fantasztikusan, hiperszuperül, nagyon jó lett! :))
    Tetszett, de tényleg. Siess!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Szia. Élmény végre egy olyan történetet olvasni ami nem az One Direction forgatagában játszódik. Csak egyetlen egy dolog bánt és ez nem negatív kritika vagy ilyesmi, hogy rövidek a részek. Talán ez azért van mert túl kíváncsi vagyok. Na mindegy, türelem bizonyosan rózsát terem. Csak így tovább.

    VálaszTörlés
  5. Neeee, miért itt...?:D nagyon jó lett!!*-*
    Uuu, izgatottan várom a következő réééészt!;)

    VálaszTörlés