2013. december 13., péntek

SOMETHING HAS LEFT OUT

Sziasztok .... megint! Valamit elfelejtettem beleírni a tájékoztatóba ... Én mafla! Szóval akkor le is írom :D

Mi lesz a nyeremény?
Csak, hogy legyen némi ösztönzés, gondoltam nem lesz nyeremény nélkül ez a játék. Ahogy már megfogalmaztam drága barátnőmnek múlt nap, én leszek a tündérkeresztanya! Karácsony alkalmából a nyertes kívánhat tőlem hármat! De! A kívánságok olyanok kell legyenek, amiket teljesíteni tudok interneten keresztül! Pl. névre szóló novella, kritika.... Tudjátok, csak a szokásos :) Vagy ha valaki design-t szeretne tőlem kérni, azt is szívesen készítek. (lejjebb láttok egy általam szerkesztett fejlécet. Az még titok, hogy mihez készült ;) )

Mi a játék menete?
Összesen hat kép lesz, azaz hat forduló. Az első megtaláló mindig pontot kap, de a többiek nem, hisz már elmondták, hogy hol volt a kép :) Aki a legtöbb pontot kapja, az a nyertes!

Ez lenne a fejléc :)


Hát, csak ennyit akartam :D



Tina xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése