2013. december 13., péntek

GAME INFORMATIONS - FIRST PICTURE

Sziasztok! Még nem résszel jelentkezek - bár lehet, hogy nemsokára az is lesz -, hanem egy játékkal. Ezt említettem a tizedik fejezet bevezetőjében (igaz, hogy érdemes elolvasni? ;) ), és mivel jó pár ember jelezte, hogy ő benne van, ezért úgy döntöttem, hogy elindítom. Többen is kérdezték, hogy milyen játék. Csak, hogy átláthatóbb legyen, kreálok kérdéseket, és válaszolok rá. Remélem érthető :)

1. Milyen játék lesz?
A játék lényege az, hogy néhány helyen eldugok minden nap/minden második nap egy képet (az eredeti, nem szerkesztet képet mindig megmutatom majd nektek, csak, hogy tudjátok, hogy mit kell keresni). A kép mellé mindig csatolva lesz egy idézet!

2. Ha megtaláltam a képet, és az idézetet, akkor hova írjak?

Lesz egy GAME menüpont (oda fogom felrakni az eredeti képeket is, hogy ne a főoldalt tömjem tele ezzel), és ott meglesznek az adott napok. Például fel lesz írva, hogy december 13, leírom alá a napi teendőt, és lesz egy olyan, hogy Tovább >>>. Ha arra rákattintotok, akkor megnyílik majd egy külön bejegyzés, és oda berakhatjátok a képeket. Ez így elég bonyolult, szóval inkább képekkel illusztrálom.
Első lépés

Második lépés

Harmadik lépés

Negyedek lépés
Jó, gondolom ezt sokan tudjátok, de ismerek olyan számitástechinkai analfabétát, aki nem boldogulna ennyivel, szóval gondoltam megmutatom, hogy érthető legyen :)

3. Hol találom meg a képeket?
Hmm, milyen jó kérdés. Elvégre én tettem fel :'D Na jó, viccet félretéve ... Oldalt lesz egy link lista, ahova kirakom majd a lehetséges megtalálóhelyeket. Ilyenek lesznek a régi blogjaim (akár kommentbe is rakhatom, ha gonosz kedvemben vagyok), a Facebook csoport stb. Szemfüles leszek, és az is lehet, hogy régebbi bejegyzésekben dugom el a képeket, ezért gondoltam fontosnak, hogy megmutassam őket.

4. Ha telefonról vagyok, és nem tudom linkelni a képet, akkor mit csináljak?
A telefonosoknak adok majd némi 'kedvezményt', mert tudom milyen rossz korlátozva lenni. Nekik elég, ha leírják PONTOSAN, hogy hol találták a képet, és mellé az idézet.

Ha még nem csatlakoztatok a Facebook csoporthoz, akkor tegyétek meg, mert ott információkat is találhattok a játékról+könnyebben elértek, ha kérdésetek van!

Hát, én ennyi fontos információt tudtam összeszedni :) Ha bármi kérdésetek van írjatok!

Ui.: Örülnék, ha játszanátok, mert már most rengeteg munkám van ebben! És ezt az egészet én csak azért csinálom, hogy szórakoztassalak titeket, az olvasóimat!

Tina xx

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem nagyon tetszik az ötlet, szívesen részt vennék benne!! :DD
    Mikor fog kezdődni az első kör??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már elkezdődött :) a képet megtalálod ott ahol lennie kell ;)
      xx

      Törlés