2014. március 3., hétfő

2ND AND 3RD AWARDS

Köszönöm a díjat Nessz Payne-nek! ♥



11 dolog rólam:
Állatbarát vagyok.
 A kelleténél talán kicsit többet káromkodok.
 Mostanság nagyon ráakadtam a design cuccokra.
 Nálam nagyon sokat számít a kinézet, akármiről is beszélünk.
 Nagyon sok barátomat az internetnek köszönhetően szereztem.
 Sose voltam egy rendszerezett ember. Mindig kupi van körülöttem, általában mindenhova rohanok, mert késésbe vagyok.
 Nagyon sok ötletem van az íráshoz, de sajnos nem tudok egyszerre ötven blogot vezetni.
 Mindig is piszkáltak a súlyom miatt.
 Utálom az embereket. Mondhatni, hogy félek tőlük.
 Ha díjat lehetne kapni a lustaságért, már rég tele lenne a szekrényem trófeákkal.
 Csak hogy bizonyítsam az előző állításom: Két napja pizsamában nyomulok. :D

Nessz kérdései:
 Miért döntöttél úgy, hogy írni kezdesz? - Nagyon sok blogot olvastam, és mivel nyár volt unatkoztam is, szóval gondoltam miért ne, hisz én is tudnék ilyet.
○ Mit gondolsz a sablon blogokról? - Huh, megpróbálok szépen fogalmazni. Irritálóak :):):)
○ Szeretsz olvasni? - Imádok, csak nincs rá időm.
○ Mi volt eddig a legnagyobb meglepetés számodra? - Mindenre fel vagyok készülve, engem nem érhetnek meglepetések :)
○ Mi hozta az eddigi életedben a legnagyobb változást? - Ez nem publikus.
○ Szerinted mit jelent szerelmesnek lenni? - Kisregény? Kisregény! Szerintem a szerelem egy megmagyarázhatatlan dolog. Nem tudod megválasztani, hogy ki az a személy, akibe beleszeretsz, és nem tudod kontrollálni ezt az egészet. Amikor ránézel pillangókat érzel a gyomrodban, amikor mással látod szomorú vagy ideges vagy, amikor szomorú vagy ő felvidít ... Olyan, mintha csak legjobb barátok lennétek. És még van egy kis hozzáfűznivalóm. imádom, amikor valaki azt mondja, hogy szerelmes xy-ba, mikor még nem is beszélgettek. Akkor a külsőjébe szeretett bele, amit TETSZÉSNEK hívunk. De amikor a belsőjét szereted meg, amikor a szíveddel látsz, nem pedig a szemeddel, akkor mondhatod azt, hogy igazán szeretsz.
○ Csalódtál már valakiben? - De még hányszor.
Mit gondolsz a Mennyországról? - Rossz ember vagyok, Pokolra kerülök.
A vámpírokról mi a véleményed? - Nincsenek, de a filmekben szexik :D
Ha egyetlen kívánságod az volna, hogy az általad írt blogokból teljesüljön egy rész, melyik volna az? És persze utána az életed nem változna vissza, hanem úgy alakulna tovább. -  Hmm, ez egy elgondolkodtató kérdés. Szerintem az lenne, hogy Cary helyébe csöppenjek. [They don't know about us]

Kérdéseim:
Mi az, amiért akár ölni is tudnál?
Mikor kezdtél írni, és miért?
Mik az álmaid?
Ki a példaképed?
Mi a kedvenc színed?
Mi volt a legszörnyűbb rémálmod?
Vannak félelmeid?
Van olyan személy, aki mindig fel tud vidítani?
Mi a véleményed a homofóbiáról? 
Játszol valamilyen hangszeren?
Mi az ami boldoggá tesz?

Akiknek küldöm:
Hope - Amanda Styles
.::ALONE::. - L.T.P.~
Khyira grafika - Khyira


Sajnálom, de nem olvasok mostanság blogokat, ezzel is szenvedtem.


Köszönöm a díjat Amanda Stylesnak! ♥

Szabályok:
Köszönd meg annak, akitől kaptad!  
Írj magadról 11 dolgot! 
Tegyél fel 11 kérdést! x
Add tovább 11 embernek! x

Elvégre a szabályok azért vannak, hogy megszegjék őket ;)

11 dolog rólam:
Rettentően kocka vagyok.
Van egy öcsém, épp most is szívja a vérem.
Nem tudom, hogy mi lenne velem az olvasóim nélkül.
Nagyon ragaszkodó személyiség vagyok.
Mindig is magányosnak éreztem magam, akármennyi barátom is volt.
Szerintem irítáló vagyok, de mindenki döntse el.
Ha egyszer összebarátkozok valakivel, akkor az imádkozhat.
Van egy kutyám, akit egyszerűen imádok ^-^ ♥
Ha elvennék a laptopom, és a telefonom el lennék veszve.
Mindig késésben vagyok, akárhová is megyek.
Egyszer szeretném bejárni a világot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése